Psychika a Motivácia

Čím viac budete myslieť
na kladné alebo záporné veci,
tým viac sa budete snažiť o ich uskutočnenie.

Ako zvýšiť koncentráciu na svoj cieľ

  • 1
    Odstránenie škodlivín
    Na chlad reaguje organizmus ako na stresový faktor a vylučuje látky, ktoré majú organizmus ochrániť pred stresom. Predovšetkým sú to endorfiny - hormóny šťastia, ktoré sú mnohonásobne účinnejšie ako morfium a spôsobujú eufóriu, ktorá dokáže nevnímať extrémne nízku teplotu ako faktor nepriaznivo pôsobiaci na ľudský organizmus. V ďaľšej etape sú to kortikoidy, rastový hormón a pre športovcov veľmi dôležitý hormón - testosterón. Pôsobením chladu ďalej dochádza k pozoruhodnému efektu: dochádza k odstráneniu škodlivín v zmysle voľných radikálov, kyseliny mliečnej, urey, ktoré pôsobia na bunku toxicky a spôsobujú "zakyselenie" organizmu, ktoré športovec pociťuje ako svalovú bolesť po záťaži.
  • 2
    Nabitie organizmu
    Fyzická záťaž, ktorá nasleduje po pohybe v kryokomore má za následok opačný efekt. Po 15 minútovej záťaži dochádza k výraznému prekrveniu tkanív, ktoré v štvrtej minúte záťaže dosahuje až štvornásobok prekrvenia Dochádza k výraznému zvýšeniu prívodu kyslíka do buniek svalov, čo vyvoláva zníženie koncentrácie škodlivých látok,ktoré ešte neboli z buniek vyplavené. Dochádza k biochemicky dokázateľnej urýchlenej normalizácii hodnôt látok spôsobujú únavu - k akémusi nabitiu organizmu.

7 Cvičení
duševnej zdatnosti

  1. Pozitívny rozhovor sám so sebou
    vnútorný hlas, ktorým si vysvetľujete alebo vykladáte veci okolo vás.
    Život je nepretržitá rada problémov
    Vaša myseľ prirodzene inklinuje k negativistickému spôsobu myslenia.
    Ak si nedáte pozor, zvyknete si premýšľať negativisticky.
    Nezabudnúť na seba hovoriť pekne, ako to má byť, nie ako to je....
    Mám sa rád a zbožňujem svoju prácu.
  2. Pozitívny pohľad na svet – bombardujte svoju myseľ o úspechu. Čím viac budete myslieť na kladné alebo záporné veci, tým viac sa budete snažiť o ich uskutočnenie.
    Vaša predstavivosť je predobrazom lákadiel, ktoré vás v živote očakávajú.
  3. Pozitívna duševná strava – každý faktor, veľký alebo malý, hrá vo vašom myslení a následnom správaní rolu. Dívate sa na TV, počúvate rádio, čítate noviny a časopisy a podliehate aj ďalším vplyvom. Tieto všetky faktory sa hromadia a celou svojou váhou pôsobia na to, kým sa stávate.
  4. Stretávanie sa s pozitívne naladenými ľuďmi – Hor sa k nebesiam a lietaj s orlami
    Ľudia, s ktorými sa stretávate osobne alebo máte s nimi podobné názory, majú na vás nesmierny vplyv. Obklopte sa víťazmi a držte sa zďaleka od ľudí, ktorí bezcieľne blúdia životom.
    Rodina, spolužiaci, Keď sa budete stretávať s dobrákmi, stane sa s vás dobrák. Naopak, ak sa budete stretávať s vyplakávačmi..... Kvôli obrovskému vplyvu sa treba negativistických ľudí vyvarovať... Vašim cieľom by malo byť stať sa človekom, s ktorým sa dobre cítite.
  5. Pozitívny výcvik a rozvoj – čím viac nových poznatkov a nápadov o tom, ako byť v predaji úspešnejší, prevezmete, a čím viac o nich budete rozmýšľať, tým viac budú objavovať vo vašom konaní. Kazety, knižky, semináre o zlepšovaní predajných techník.... Pre profesionála škola nikdy nekončí....
  6. Dobré zdravotné návyky – energický a nadšený. Zostať medzi najlepšími znamená výborne sa starať o svoje zdravie.
    1. Strava – odstrániť najmä tuky
    2. Pravidelné cvičenie
    3. Voda – piť veľa
    4. Dostatočný spánok – aspoň 7 hodín
  7. Rýchlosť jednania – čím rýchlejšie sa pohybujete, tým viac energie na to máte, máte lepší pocit, jednáte s viacerými ľuďmi, získate viac skúseností. Rýchle tempo, to pravé pre váš úspech. Ak máte prácu, neotáľajte, hrrr na ňu! Teraz! Hneď! Nestáť! Hýbať sa!
    Vyššou rýchlosťou dosiahnete väčšieho úspechu za kratšiu dobu.

Potrebujete pomoc?

Napíšte na milan.dvorscik@zidlho.sk alebo volajte na 0905 663631.

Sme tu pre vás, radi vám pomôžeme.